Rabo Clubsupport Stemcampagne

Aanstaande maandag gaat de Rabobank Clubsuppport Stemcampagne weer van start.

Dorpsraad Zeilberg heeft besloten om dit jaar de opbrengst daarvan ten goede te laten komen aan de werkgroep Zeilbergs Historisch Erfgoed en Stichting Pompidom.

Beide clubs behoeven natuurlijk weinig uitleg. ZHE verzamelt materiaal over de historie van de Zeilberg. Pompidom deelt gratis speelgoed uit aan kinderen uit koopkrachtarme gezinnen. Twee totaal uiteenlopende doelstellingen maar die wel beide een (financieel) steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Beide clubs zijn zelf helaas geen lid van de Rabobank en kunnen dus zelf niet rechtstreeks mee doen aan de Clubsupport Campagne. Door te stemmen op de Dorpsraad Zeilberg kunt u dus indirect stemmen op deze 2 loffelijke goede doelen. Via deze ingenieuze omweg zal de Dorpsraad de opbrengst daarna verdelen en overmaken naar ZHE en Pompidom.

Dus als u deze 2 clubs een warm hart toedraagt: zegt het voort en ‘delen’= lief

Stemmen kan vanaf Maandag 4 september tot en met Dinsdag 26 september.
De resultaten worden tussen 2 en 13 oktober bekend gemaakt.